Facebook වල හිස් post,comment දැමීම.

සොයන්න

14.12.11

ඔන්න මමත් පරිගණක උදවි තරඟයට ඉදිරිපත් කරන්න වැදගත් doc එකක් දාන්න හිතුවා.මේක සමහර විට සමහර අයත් දන්නවා ඇති.කමක් නෑ නොදන්න අයත් ඇති.මේ දේ තුලින් වෙන්නේ බොහොම සරල දෙයක්.ඔයාලා හැමදාම Facebook එකේ comment ඒ වගේම post එම දානවා නේද.හැබැයි කවදාවත් facebook එකේ හිස් post දාලා තියනවද.නැත්නම් හිස් comment දාලා තියනවද.ඔයාලා දැන් බලන්න comment box එකේ මුකුත් type කරන්නේ නැතුව comment එකක් දාන්න පුලුවන්ද කියලා.බෑ නේද.?එහෙනම් ඒක කරන හැටි බලමු.


...........................................................................................................................
...........................................................................................................................

ඔයාලට කරන්න තියෙන්නෙ සුලු දෙයක්.comment box එකට ගිහින් මෙන්න මෙහෙම type කරන්න...........

---- alt + 0173 ---- මම මේක type කරන්න කිව්වට type කරන්න නෙමෙයි අවශ්‍ය වෙන්නේ..ඔයාලා comment box එකට ගිහිල්ලා alt කී එක ඔබාගෙන 0173 ලෙස type කරන්න.දැන් enter කරන්න.හිස් කමෙන්ට් එකක් දැම්ම නේද..?මේ ආකාරයටම post උනත් ඔයාලට දාන්න පුලුවන්...!

ඔයාලට මේකෙන් යම් දෙයක් ඉගෙන ගන්න ඇකැයි මම හිතනවා..වැඩේ හොඳ නමි like එකක් දාලා මට සහයොගය දෙන්න..ගොඩක් අය වගේ ලොකු doc එකක් මම හැදුවෙ නෑ..හැබැයි පුංචි දෙයක් උනාට ගොඩක් අය දන්නෙ නැති දෙයක් මේක.ඔයාලා යම් දෙයක් මේකෙන් ඉගනගත්තනම් මට Like කරලා සහයොගය දෙන්න..!

Update - පොඩි update එකක් කරන්න හිතුනා..කට්ටයගේ comment වලින් මම දැක්කා මේ ක්‍රමයෙන් හිස් Post,comment වගේම massage උනත් යැවිය හැකි බව..ඔයාලත් ඒකට උත්සාහ කරන්න..
----------------------------
ස්තූතියි....
Like එකක් දාලා යන්න..!
----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

පරිගණක උදවු ගැන ඔබේ අදහස

PCWorld නවතම පුවත්